Bamses Babbels

De wereld vanuit de ogen van onze honden gezien. Met in de hoofdrollen Bamse, Galynn, Nuka en Brumma. Met medewerking van hun familie en vrienden.

Saturday, November 19, 2011

Eindelijk bericht van Binne

Dat werd wel tijd dat ik me ook even voorstellen mag! Ik ben Binne. Brumma is mijn mama en ik ben al een half jaar oud en vrouw zegt dat ik een hele knappe hond ben. Ik ben gek op vrouw, het liefste ben ik de hele dag bij haar.

Vandaag mocht ik met vrouw mee en ze zei dat het leuk ging worden. Ik vond het wel spannend. We gingen naar de haven. Er waren heelste veel kinderen, wat ik al erg leuk vond. Toen kwam er lawaaisel van mensen die met stokken op ronde dingen sloegen en in metalen dingen bliezen. Ik schrok heel even, maar er gebeurde niks engs.

Ik mocht op het muurtje zitten en toen kwam er een boot aan met veel lawaaisel en alstemaal donkere, grapselige mensen erop. Oh ja, en één oude man in een rooie jurk! Die donkere mensen waren leuk! Die hadden kleine koekseltjes en ik kreeg ook! Vrouw was later heel trots op me. Ze zegt dat ik heel stabiel ben. Ik weet niet wat dat is, maar ik ben wel lief geloof ik.


Puppypootjes van Binne!





0 Comments:

Post a Comment

<< Home