Bamses Babbels

De wereld vanuit de ogen van onze honden gezien. Met in de hoofdrollen Bamse, Galynn, Nuka en Brumma. Met medewerking van hun familie en vrienden.

Monday, October 04, 2010

Wat een rare verjaarseldag!

Vorige week was ik jaarselig, ik werd 10 jaar! Vrouw maakte me 's ochtends al héél vroeg wakker. Ik wou best nog een slaapje doen, maar ik mocht als enigste met vrouw mee en dat is ook leuk. We gingen samen naar de boot en ik heb de hele weg lopen zingen, want we gingen vast iets heel leuks doen. Toen we van de boot kwamen gingen we samen in een heelste klein autootje. Maar goed dat de anderen er niet bij waren, dat had nooit gepast!
We moesten wel een uur in de auto en toen kwamen we bij een groot gebouw waar alstemaal lieve mevrouwen waren die me felisiteerselden. Eén van die mevrouwen wou even naar mijn oogje kijken. Nou dat mag best. Daarna ging ik met vrouw weer bij de stoeltjes zitten. Ik had wel honger, want ik had de heelste ochtend nog niets gegeten. En ik was nog wel jarig! Zou vrouw me vergeten zijn? Toen moest ik met een andere mevrouw mee en kreeg ik een prikje...nou, toen heb ik wel even gepiept! En daarna bracht ze me met een kleedje bij vrouw terug en zo gek...ik moest opeens zo slapen! Ik viel zo om!....
Toen ik weer wakker werd wist ik even niet waar ik was. Pfff, ik had nog zo'n slaap. Mijn oog voelde raar en ik had een raar zwart ding om mijn nek..Ik kon niet eens mijn eigen pootsels meer zien. En er zat nog wel een verbandsel om mijn poot. De mevrouw die in mijn oogje gekeken had kwam me ophalen en toen mocht ik weer naar vrouw! De oogmevrouw ging aan vrouw vertellen dat ze een zalfje in mijn oog moest doen en dat ik pillen moest krijgen en toen mochten we weer in het autootje. Ik heb de heelste weg nog geslapen en toen we naar de boot moesten lopen had ik nóg slaap. Op de boot kreeg ik eindelijk brokseltjes, hele lekkere. En toen heb ik weer geslapen.
Toen we van de boot naar buiten liepen kwam Carola naar me toe. Jippie, ik vind Carola zo lief!!! Carola had tenminste wél aan mijn verjaarseldag gedacht, ik kreeg een lief knufselkonijn en die heb ik zelf naar huis gedragen.
Wat een rare verjaarseldag was dat!
Knipoog van Bamse!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home